NAJBOLJI INTERES DJETETA – ŠTO JE TO I TKO JE TU DA GA ŠTITI
ZA ZPD PISALA SENA PUHOVSKI Zadnjih dana javnost potresa jedan od brojnih događaja nasilja nad djecom koji je radi svoje ekstremnosti došao na naslovnice šokiravši mnoge. Počeli su se i …
ZA ZPD PISALA SENA PUHOVSKI Zadnjih dana javnost potresa jedan od brojnih događaja nasilja nad djecom koji je radi svoje ekstremnosti došao na naslovnice šokiravši mnoge. Počeli su se i …
ZA ZPD PISALA ANITA LISEC Nedavno se medijima počela širiti zanimljiva reklama koja je u samo nekoliko sati izazvala lavinu reakcija javnosti. Pod nazivom „Sanjaj luđe“ (engl. Dream Crazier), sportski …
Kao psiholozi svakodnevno u svojem radu susrećemo ljude raznih profesija koji rade u uvjetima kontinuirane prijetnje otkazom, kao i nesigurnosti honorarnog i rada na određeno radno vrijeme. Ovakvi uvjeti rada, …
ZA ZPD PISALE ANDREA VRANIĆ I MARINA MARTINČEVIĆ „Starimo, i ne znam da l’ će ikad išta biti dovoljno, a poslije reći ćemo tako je trebalo…“ U pol 9 kod …
ZA ZPD PISALE KRISTINA PERIŠIĆ I SENA PUHOVSKI Vijesti su tijekom desetljeća postale sve negativnije. Takav trend pokazalo je istraživanje Kaleva Leetaru-a koji je proučavao prosječni ton New York Timesa …
ZA ZPD PISALE BRANKA BAGARIĆ I MARINA MARTINČEVIĆ Život bez suvremene tehnologije gotovo je nezamisliv u današnjem svijetu. Svaki dan koristimo računala, mobitele, tablete i drugu tehnologiju za posao, zabavu …
ZA ZPD PISALI LUKA JURAS, ANA MATEŠIĆ I TIA TOMIŠA Ljudi nisu samo pasivni primatelji informacija iz medija, već su njihovi stavovi i vjerovanja povezani s načinom na koji percipiraju …
ZA ZPD PISALE IVANA ĆOSIĆ PREGRAD, ANITA LISEC I MARIJA STOJEVIĆ Ljudi su oduvijek bili zainteresirani za vijesti u vrlo različitim formama, od izvještaja iz novina do onih iz susjedstva. …
ZA ZPD PISALA ANDREA VRANIĆ Ispeci pa reci. Dvaput mjeri, jednom sijeci. Uglavnom smo poučeni promisliti prije nego li – kažemo hop – i donesemo odluku. Promisliti, odnosno analizirati događaj, …
DOBRODOŠLI U TJEDAN PSIHOLOGIJE! Istraživanje – lijek za dezinformiranje naziv je ovogodišnje, sada već tradicionalne, akcije Zagrebačkog psihološkog društva (ZPD) na društvenim mrežama. Svjesni sve veće važnosti, pa time i …